poniedziałek, 6 marca 2017

nasza nowa książka o emocjach

Zanim napisze posta o emocjach chciałam się z wami podzielić z świeżo zakupioną książką.
Może już ją macie? Jeśli nie to warto ją mieć. Jak się znalazła u nas? Dzięki mojej Ani, która podpatrzyła u swojego kolegi. Tak nas zachwyciła, że od razu ją zakupiłam.

Autor.  Grzegorz Kasdepke mi
Tytuł   Wielka księga uczuć
Wydawnictwo   Nasza księgarnia 



To zbiór zabawnych opowiadań o pani nauczycielce do zadań specjalnych, teatralnym pajacyku,grupie przeczkolakòw, ktòrych nie da się nie lubić.Uwaga na panią dyrektor rozbawia do łez😀
W ",, Wielkiej księdze uczuć"znajdziecie historyjki o wstydzie, tęsknocie, pogardzie, radości, miłości, zazdrości, smutku, szczęściu itp.

Czy dziecko, czy dorosły każdy znajdzie w niej coś dla siebie.


Okładka twarda, kolorowe  obrazki przedstawiające emocje.
 Jak dla mnie świetna 


Już szykuje się do zakupu kolejnych części





Brak komentarzy: