piątek, 19 maja 2017

Kulki Rafaello

Witajcie! Dawno nie pisałam , ale żal siedzieć przed komputerem gdy za oknem piękna pogoda co nie znaczy że o was zapomniałam, o tuż nie,za to codziennie możecie mnie spotkać na fecebooku  CODZIENNY AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA. A co dziś przepis na kulki Rafaello 

Rafaello cud, miód i orzeszki. Wszystko piękne,smaczne ale ile kalorii 😓😓😓 Jak trudno jest mi się powstrzymać gdy na sklepowej półce widzę pudełko kokosowych kulek a w środku migdał... pychotka mogę tak bez końca. STOP Dziewczyno!!!! Najwyższy czas zmienić nawyki żywieniowe i tak też zrobiłam już trochę to trwa i udaje mi się powstrzymać od tych kalorycznych Rafaello. Przedstawiam wam przepis na JAGLANE RAFAELLO. Przeglądałam internet, ale i tak zmodyfikowałam własny. 





 pół szklanki kaszy jaglanej suchej
1 szklanka mleka kokosowego 
2,5 łyżki miodu
1 łyżka oleju kokosowego 
120 g wiórków kokosowych ( 8 łyżek)
migdały ok 20 sztuk 
szklanka wiórków kokosowych do obtaczania kulek 



Kaszę jaglaną wypukać wrzącej i zimnej wodzie. Po wypuczeniu przesypać do garnka, wlać mleko kokosowe i gotować na wolnym ogniu do momentu aż kasza wchłonie całe mleko. 
W miedzy czasie migdały zalać wrzątkiem i odstawić na 15-20 minut. Po tym czasie obrać z łupinek.
Do ostygniętej kaszy dodać miód,olej kokosowy, wiórki kokosowe.Wszystko razem zblęderować. Z powstałej masy formować nie wielkie kulki, do środka dać migdał. Gotową kulkę obtaczać w wiórkach kokosowych. Kulki włożyć do lodówki 3 godziny.


                                   SMACZNEGO ☺☺☺☺☺☺☺☺

Brak komentarzy: