piątek, 21 kwietnia 2017

Wiosna

                                            Wiosna, Wiosna ach to Ty !!!!!


Po długiej przerwie wracam ☺☺☺
Przepraszam Was wszystkich za nieobecność, moje usprawiedliwienia 

Po pierwsze korzystałam z piękniej pogody ,, w trójkę,, robiliśmy pozimowe porządki w ogrodzie, a jest co robić ( 17 arów). Ogród to miejsce gdzie możemy się( nie tylko ja) odprężyć, odpocząć, odstresować a zarazem spędzić razem trochę czasu bez kłótni, krzyków sami , cała nasza Trójka kocha rośliny, zieleń a nasz ogród to miejsce gdzie wspólnie się uzupełniamy. Mąż kocha drzewa owocowe( jest w tym dobry), Anna uwielbia kwiaty, jak na ośmiolatka zna ich bardzo dużo.A ja trzymam pieczeń nad umiejscowieniem roślin( jestem absolwentką Technikum Kształtowania Terenów Zielonych).
Potrafimy godzinami przesiadywać w naszym ogrodzie zajmowanie się nim to ciężka praca ale jak przyjemności i satysfakcji z jej wykonania. Taka mała ciekawostka dla zainteresowanych, naszym wspólnym ulubionym miejscem zakupowym jest szkółka drzew i krzewów ( raj na ziemi), kochamy takie miejsca. Większość naszych wspólnych wypadów na zakupy kończy się klęską a sklepy z roślinami i krzewami to czysta przyjemność i wewnętrzny spokój dla każdego z naszej trójki. 
               Berberis thunbergii atropurpurea

Barwinek pospolity 

,,Rozchodnik  ościsty,, z tyłu ,,stokrotka pospolita,,

Tulipany 

Tawuła 

Po drugie moja córka brała udział w konkursie recytatorskim w szkole, a po nim w powiatowym. Chcecie wiedzieć jak jej poszło o tuż w szkolnym zajęła III miejsce w przedziale klasowym I- III.
W powiatowych nie udało się zdobyć żadnego miejsca, ale to nie ma dla mnie znaczenia dla mnie już za występ w nowym, zupełnie obcym miejscu zdobyła Oscara ☺☺☺☺dała tam lepszego czadu niż w szkole , mistrzyni. A co jest ważne na 35 osób w przedziale kl. I - III jako jedna z dwóch osób była uczennicą kl. Pierwszej. Najważniejszego wam nie napisałam co recytowała  Jan Brzechwa ,, SAMOCHWAŁA,,.
Niektórym może się wydawać ,, jak to w konkursie dziecko z Autyzmem?, ,, przecież ono nie odróżnia emocji a mówi wiersze?,,.
Zaskoczę was wszystkich dzięki wiersza, odgrywaniu różnych postaci, scenek społecznych jest idealną nauką wyrażania emocji. Sama kiedyś marzyłam o studiach na PWST, grałam z teatrem, aktorstwo to idealny przykład na naukę emocji. Wykorzystuje talent Anny i swój i ćwiczymy w domu poprzez zabawę. Jeśli ktoś chce zobaczyć film z konkursu zapraszam na mojego facebook ,,codzienny autyzm i zespół aspergera ,,
https://www.facebook.com/bassew1984/?fref=ts





Konkursów na razie brak ,wiosenne porządki zakończone. 
A ja mogę śmiało powiedzieć ,, JESTEM Z POWROTEM ☺☺☺,,

Kochani życzę wam tej wiosny dużooo słońca , szerokiego uśmiechu, i samych radosnych dni. 
                         Wasz codzienny autyzm 





Brak komentarzy: