czwartek, 9 lutego 2017

                  Witajcie Kochani


  Od jakiegoś czasu próbuję się zebrać na pisanie tego bloga ale ciągle coś mi wypadało i tak do końca nie wiedziałam co na nim publikować.Codziennie zapisywałam swoje chwilowe pomysły (trochę się ich uzbierało)jedno co wiedziałam o czym to  że poświęcę  go wszystkim rodzicom ,nauczycielom, wychowawcom którzy zaczynają życie codzienne z dzieckiem Autystycznym.
Wiem jak to jest ciężko szukać pomocy i rad gdy dziecko ma niepokojące objawy rozwojowe, wiem jaka wtedy jest bezradność bezsilność ale od czego teraz jestem Ja mama która wszystko to przeszła.
Będę starać się opublikować wszystko na temat szukania pomocy, różnych metodach terapii, wszystko z myślą o was. Kochane mamy znajdziecie tu także coś dla siebie ,,KOBIET,, pamiętajcie że ,,JESTEM MAMĄ NIE  REHABILITANTKĄ.''
Nie zabraknie tu informacji dla wszystkich ,,NIE AUTYSTYKÓW ''( pozwólcie że będę używać tego określenia, gdyż  uważam, że jest to lepsze określenie niż wieloznaczny termin ,,CZŁOWIEK NORMALNY'' ) by zrozumieli na czym polega świat AUTYSTY.
Nie zapomnę także o nauczycielach którzy mają w klasach dzieci z tym że zaburzeniem .
Nie mam ambicji występowania jako ekspert do spraw autyzmu . Po prostu życie z dzieckiem autystycznym i kochanie go okazało się niezwykle inspirująca podróżą, która przewartościowała całe moje rozumienie macierzyństwa. 
 PISZCIE MI MAILE Z PROPOZYCJAMI POSTÓW A TAKŻE O SWOICH DOMOWYCH INTUICYJNYCH  METODACH, Z MIŁA  CHĘCIĄ SIĘ Z NIMI PODZIELĘ 

                       bassew1984@gmail.com




Brak komentarzy: