piątek, 22 września 2017

Śliwkowe ciasteczka

Nie wiem co mnie naszło, ale dostałam dziś chęci i weny do dłuższego przebywania w kuchni. Podsumowując, gdy mam gotować codziennie to mi się nie chce, ale gdy nie muszę tego robić, robię to z pasją, wtedy kombinuje, wymyślam. Wiem! Jakoś to nie nielogiczne ale tak mam.



Dziś przygotowałam ciasteczka z śliwkami.
Czas przygotowania 15 minut. 

                             Składniki

- 100 g płatków owsianych 
- 90 g mąki żytniej
- 1 czubata łyżeczka bezglutenowego proszku do pieczenia 
- 2 płaskie łyżki kakao 
- 1 łyżeczka mielonego cynamonu 
- 1 jajko 
- 3 łyżki roztopionego oleju kokosowego 
- 3 łyżki syropu klonowego 
- 300 g pokrojonych w kostkę śliwek węgierek 

W jednej misce zmieszać  suche składniki. W drugiej misce roztrzepać jajko, dodać roztopiony olej oraz syrop klonowy i śliwki.Dodać do mokrych składników suche składniki, wymieszać wszystko razem. Nakładać po jednej dużej łyżce koła na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia. Piec w temperaturze 170 stopni C przez około 15 minut.

SMACZNEGO !!!!!!!!!!!!!!!!!

Brak komentarzy: